försöker känna kroppens signaler, är det nu jag ska ta det lugnt eller är det nu det är farligt att göra det, det finns ett värde i att tillåta varandet i nuet. men hur är man i nuet utan att vara handlingsförlamning och i offerrollen? man kan göra små saker i riktningen av sitt mål.
jag vill ta ansvar för det som händer mig men inte pressa mig själv för hårt
såsom det känns när jag lyssnar på johnny flynn, tallest man on earth eller mumford and sons, så vill jag att det ska kännas när jag älskar

Kommentera

