jag har inte skrivit här sen i mars och det var väl efter en natt i nostalgins tecken
det började på en biograf och slutade med lakan från en annan lägenhet
en annan natt var vi ute på turne och hittade dalmasar och källarlokaler
en ny vän som har hjälpt mig att se livet på det fina sättet
en annan vän som brann för mycket
en annan vän jag ibland är förälskad i
en annan ny vän som jag valde att inte vara terapeut åt
en annan vän som visar mig sitt inre
en annan vän som lärde mig om NVC
en vän från förr och en ölrunda
en annan vän från förr och ett telefonsamtal med ett förlåt
ett brev från förr
fotmassage av någon som säger att han ska bli munk
en bästa vän som kommer hem från sydamerika
stadsmissionshänget
italienresan och ett ledigt hotellrum och en krossad självkänsla
cuppsatsen
1a maj och fina stockholmen kväll på barbro med föreningen storasyster
en kväll på trädgården
en massa mardrömmar
en helg med rädda barnen
och massa massa mer

jag vill aldrig glömma ögonblicken

Kommentera

