dina axlar som en bergsformation
du har kallare lager och blandat klimat
du är alltid lugn
strävar sakta mot ditt mål, går inte att rubba
du är så modig som väntar ut stormen
väntar ut striden
du försöker alltid förbättra dig
arbetar med att hålla tillbaks impulser
ser allt ur ett större perspektiv, höjer dig över dig själv
jag har inte alltid fått tillbaks för det jag gett
jag har alltid varit bestämd och känslig
nu är du trött
du har ingen energi kvar
det kommer bli bättre
dra ner på farten
jag är som ett nyfiket barn
jag kommer med nya idéer
jag vill ge dig kraft att tänka nytt

Kommentera

