När den ena var wide-eyed, both in silence wide-eyed, like we’re in a crime scene var den andra a little voice to speak with
and a mind of thoughts and secrecy

 

 we both know I’ll never be your lover
I only bring the heat
company under covers
filling space in your sheets

 

jag skriver ner detta för att minnas när boken kommer till mig

när det är samlat, språket

ögonblicksbilderna

när de är mina och inte så dedikerade

bara mina och

när jag förstår att det inte handlar ett dugg om er

när jag förstår att min längtan bor i mig och

vad den beror på, var den kommer ur

vad jag ska göra för att acceptera den

för att se det vackra i att allting känns

Kommentera

