när jag kan ska jag kommentera hur deras samtal om böcker påminde om tolvstegsmöten (note to self)

 

istället för ord

stapplande

stammar som håkan i fleetwoodlåten

vad gör jag här?

varför tittar jag efter dig?

den arbetssamma leken

jag håller mina hemligheter mjuka

sssscccch inte ett ljud till

driftigt fingrande

flitigt anknytningssystem

aktivt upptaget

verksamt sysselsatt

en stegrings öknings tillväxt

andning höjning puls förhöjning hjärtslag förökring

kärl utvidgning dumheter påspädning

mellanrummen mindre stigning siffror

uppgång morgon känslan färger intensifiering förstoring utbyggnad

expansion acceleration hud

hetsa uppmuntra uppelda

 

elektrisera intensifiera ingenfiera

utmana inge hopp utge sig för

stimulera levandegöra de bokmärkta hörnen

tillempel scenen där händerna möts över bordet

tillexempel vapen för animation

där handen kontrollerar hjärtat innanför skjortan

sporre för inspiration

lös ut vakenheten

sätt igång

börja

inled

sätt på

grundlägg

bilda

bryta upp

avgå

sinnesförändring

toleransökning

Kommentera

