jag kommer få en sne hållning om jag fortsätter snegla efter 

hur är man ärlig utan att älta hur är man öppen utan att spricka hur är man sårbar utan att skämmas hur är man starkskör varför är jag så starkskör hur är man den där som alla vill ha kvar i sitt liv utan att vara utspridd hur är man någons hur är man sammansatt hur har man integritet och fokus nog att göra sina egna saker först hur

gör man hur är man känslig precis till gränsen hur är man gränslös utan att veta sina gränser hur är man innanför utanför hur är man
tillräcklig hur är man otillräcklig hur kan man vara otillräcklig allting ligger ju i tolkningen hur skapas behov vems behov är du är du ett behov hur sätter vi ettiketter hur kan du vara en ettikett hur kan jag vara glad hur kan jag vara ledsen vad betyder externt fokus när ska det här flödet ta slut

varför måste jag alltid vara mer mer mer mer av allt

varför måste jag bli rädd för det banala 

varför måste jag vara rädd för det banala

det banala skrämmer mig det skrämmer mig jag tror att det hotar mig

på vilket sätt hotar det mig det betyder att allvarlighet inte får plats och jag som är

allvarlig det 

betyder att jag inte får plats det betyder att jag måste

vända mig om och jag vet inte. det betyder att något annat väljs framför mig det betyder att jag

är ohanterlig alldeles för djuuuuupsinnig herregud har du sett mig skratta? du skulle se mig.

Kommentera

