det vidriga i att inte klara av om någon inte tycker om
du kanske gjort fel
ingenting kan rädda dig från
Att du Hela tiden vetat

Mina mönster
Han beblandade sig inte med mitt hjärta
Vi pratade igår och han säger att jag är vacker inuti och att ingen
ska få min tid som inte förtjänar den

Av alla människor så är det ni som pratar om varandra

Om jag bara är ett mått för att kontrollera ditt värde
En bekräftelse
Ett erkännande
En validering av din brinnande existens
När det är min tur för bröllop
Mina löften skriver jag själv

Tänk på hur mycket du ljuger för mig

Om några dagar ska jag skriva om allt annat runt mig.

Pinsamt hur ni känner er trygga med mig
Hur ni pratar om att jag är värd någon som ser mig
Men du stannar ju hos nån som inte ser dig

Det finns inte ens en riktning
Det är allmängiltigt
Ge mig nåt som känns

Kommentera

