Jag har försummat min sinnesro
Jag har haft svårt att vara tacksam,
kanske pågrund av själviskhet kanske på grund av
att kriserna fortfarande pågår
Jag vet inte om jag äger min egen makt än,
jag vet inte om jag är martyrisk.
Jag har låtit mig få nystarter, försökt lyssna till behov och viljor.
Jag kanske inte har tagit fram så mycket positivit från det förflutna men jag har bokat in plats i livet för att göra det.  
Jag försöker försöker försöker att inte låta det förflutna definiera framtiden.
Jag försöker att att inte erbjuda min hjälp om inte den direkt frågas efter. 

 

Kommentera

