Som när han som gör det klart för mig
Noggrant, att skilja på kropp och hjärta
Det var lättare att vila ögonen på honom då
Det reproducerade beteende det att stänga av hjärtat
Men jag slapp förledas att tro att jag betydde något mer
Blev tillsagd när jag sa något om det
Det var tydligt
Hemskt
men tydligt

Vi fattar beslut utifrån informationen vi har
Det som inte har hänt än har inte hänt än
Det som har hänt förut händer inte nu
Vi blir nervösa när något är viktigt för oss
Jag längtar så mycket efter att leva i linje med det
Jag längtar så mycket efter musiken på den högre volymen
efter massagen

efter

Kommentera

