det är ett krig att komma över dig och mitt enda sätt är att tänka
kära framtida jag 
jag vill inte vara med någon som sviker, bedrar, luras

säger stora ord och agerar annorlunda

men det är så otroligt svårt att tänka aldrig mer

det är så sjukt att vartenda bubblande skratt finns inspelat

det är så sjukt att jag kan höra ditt intimaste

det gör så ont att jag aldrig gav mig hän utan bromsen i 

av respekt för eventuella läsare

jag märker när de dubbleras

hamnar det i byrålådan

Kommentera

