Fotbollssupportrar smickrar
Jag utstrålar klarar mig själv
De dras till en självsäkerhet
Jag känner då hur jag sluter mig
De kommer närmre

Jag känner framtiden i mig, allt jag vill göra

Vi tänker samma sak

Var försiktig med att definiera ordet kommunikation

Dygnet runt är du i mitt blod

(Att du bad om ursäkt för att du skrattade och att vi sen skrattade tillsammmans gör mig bara ännu mer svår att övertala om att det är aldrig mer nånsin
Och faktumet att skrattet går att höra
Och herregud med tanken ”tänk om jag skulle dö imorgon” så blir allt så tydligt vad jag vill

Ljuddagböckerna hela maj var mitt sätt att vara ärlig mot mig själv
Min längtan, en sårbar önskan
Den har jag inte hört mig själv uttrycka på flera år
Den totala, jag ger upp att vara stolt, du får mig

Åh, du om nån borde förstå
att man inte gör såhär mot mig

Kommentera

