jag vet inte om jag ska skriva den rädda texten som min psykolog borde få eller om jag ska skriva den politiska texten som politism borde få eller om jag ska skriva kärlekstexten som du borde få eller den vidriga statuskåta texten eller om jag ska skriva den nostalgiska texten eller den om familjen
jag kan också skriva den om hur jag kysser för att glömma honom

allt jag vet är att det beror på mottagaren och här vet jag ju inte längre vem jag vill ska läsa
det får bli fler texter
det får bli ett sorterande

att publicera här är betingat med att tänka på dig
så många saker den här veckan som jag vill berätta för dig
så många saker som jag vill dela och få bekräftat och bollat
och jag vet för jag älskar hur du tänker och du tänker hur jag älskar

Kommentera

