Om det är så otroligt intressant så har jag varenda chattlogg sparad. Du kan få allt och jag kan skicka med lite färgglada pennor så kan du markera när det är mig eller dig han sviker. Men jag betvivlar att du vill uppleva vad som sägs till mig. De såren skulle nog aldrig gå att läka.

I höst flyttar jag och byter adress gör detta också.
Där ska jag skriva om armar och ljud och skog och vatten. Om min resa framåt och utvecklandet och hur jag forskar i känslorna istället för att låsa in. Hur jag aldrig ska bli en sån förälder.

Kommentera

