anteckningsblocken har halva meningar och jag saknar 

längtar igen vad står det för att vilja säga 

vilja att du ska höra regnet utanför vad står det för att jag vill andas samma luft läsa över din axel se hur ditt kaffe

Det regnar utanför. 

Det regnar
Jag vill att du ska tänka på mina handleder inte som någonting att hålla fast vid utan som något att smeka jag vill att du ska längta efter mig varje natt jag vill att du inte ska kunna sova för att du inte kan sluta tänka på om mina läppar verkligen vara så där mjuka som du minns jag vill att du ska spela upp bilderna ser du kyssen 10 gånger om tills du

vad händer i dig om jag viskar är i ditt öra vad händer med dig om jag påminner vad skulle hända i dig om jag 

Kommentera

