We would go driving in the sun

 

det går bortom det schablonartade, det går bortom allt klipp och klistrande som gör någon till det jag vill ha,
jag brukar prata om en viss yta, en viss kreativitet, en viss glöd, ett visst brinnandei slutändan är det det mjukhårda
spektrat, integritet är fel ord, inte för att jag feltolkar det som stängd, utan för att det inte handlar om något orubbligt, det är minst lika mycket ett nyanserande och något flexibelt

jag har förvånat mig själv och gått utanför ramarna för vad jag tror att jag är kompatibel med, det öppnar andra rum i mig

Kommentera

