När bara hörseln har vaknat och resten av kroppen befinner sig i drömmen.

Beroende på vilken punkt jag ställer mig i ser jag olika saker.

Det du ser är från en annan horisont, ganska nära min men ändå inte samma. I samma skala men annan färg.

Andra har samma färg men annan nyans.
Att vi skulle förstöra varandra. Att jag är fantastisk, att jag är magisk, att jag får hjärnan att gå på högvarv, att jag är närvarande och utmanar. Att jag inte är märklig. Att vänta några månader. Att vara tyst.

 

Det finns för många ögon på det jag egentligen vill säga.

Kommentera

