såklart, så passande, såja

ett förbud som en hinna över
frihet på någon annans villkor

herregud att jag inte såg det

alla mönster att vara uppmärksam på

jag kan inte klandra mig för det

 

måste välja narrativ själv

 

trivs jag i tanken om att du är i mitt blod och inte har gått ur

tycker jag att det är poetiskt

 

”Om 20 gram eller mindre av ett ämne är dödligt för en normalt byggd vuxen räknas det som ett gift för människor”

 

varje gång jag tror att det är borta

 

inser jag att jag bara har använt någon annan som distraktion

 

kan inte ha någon nära utan att känna hur det vrider sig inuti

 

jag har ett sätt att vara självkritisk

ett skickligt sätt

jag har placerat egenskaperna i minnet av dig

 

ett slugt sätt att förvägra mig lycka

Kommentera

