Vecka 20

jag vill bara vara med dig 
skriva listor 

göra allt jag kan för henne

Och för honom 

Lägga det bakom mig

Bli min egen

Lämna skulden

Bygga ett liv där jag får göra alla de där sakerna 

Jag vill det så jävla mycket 

Men jag behöver en språngbräda, något att springa till istället för från

Jag orkar inte tycka att närhet är destruktivt längre 

Har isolerat mig från den typen av nära relationer för länge 

Jag ska våga nästa gång 

Vara mig själv, inte beroende, inte bortstötande och för mig själv utan framåt, modig 

Kommentera

