Kraft

Det finns så många Du.
Så många tilltal och det spelar ingen roll om någon av jagen läser.

Så länge orden kommer ut ärligt och rätt och i ett flöde är jag nöjd.

Så länge jag hittar ett sätt att sluta censurera mig.

 

det skulle krävas så många

reserver för dig

ersättare

ingen är du

och det gäller fler av er

rundgång

inte reserv som i sparade tillgångar snarare förbrukade

reservat / min skyddade natur

 

jag är en (kärl)ek du förvarar

med reservation

markering av att man inte instämmer

reservgenerator 

som ska starta om den ordinarie strömförsörjningen upphör

du hör ju

resurs i beredskap

sen dig beter jag mig konstigt

sen dig känner jag saknad

dom är det för mig

jag är det för honom

allt går i cirklar

 

inget outtömligt lager, jag är inget förråd

jag var kanske en tillfällig inhoppare

 

 

Kommentera

