Romantiker, nej, närvarande i kroppen i kombination med bra minne. Tycker om ord, tycker om att teckna ned ögonblicken. Jag önskar att du såg filmerna i mitt huvud.

En viss doft en viss luft en viss sommarnatt med vissa ljud gör att jag minns min egen blottade hals. Hans handleder, armar, nacke. Hans sätt att röra sina händer när han tänker. Hur min blick blev vädjande. Vad det nu spelar för roll all kärlek jag känner för hans bråkiga pojkaktighet.

Hur jag kändes i dina händer. Innerligt, sinnligt, mjukt och rått. Hur du smakar. Hur mina läppar darrar när de blir påminda. Hur min hud och mina ljud vill vara under dig. Hur min doft och mina fingrar vill vara över dig. Hur jag vill vänta. Hur jag vill rusa.

Vilka njutord från min mun du minns. Min lust och mina ögon letar efter dig i andra. Det finns inte. 

Sol genom fönstret på mina linjer, mina rörelser. Jag vill bli väckt av dig i trettio dagar. Jag vill bara känna din puls igen. 
Det spelar roll var du är.

Kommentera

